close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[討論] 為甚麼學妹蠻多人追但還願意被我玩弄
Jun 28th 2013, 22:44, by smith56

作者smith56 (電子學型男)

看板Boy-Girl

標題[討論] 為甚麼學妹蠻多人追但還願意被我玩弄

時間Fri Jun 28 22:44:43 2013

這學期認識了一個小大一學妹 學妹長的蠻清秀的 但個性也不錯 好相處 慢慢熟了 學妹幾乎每天都找我聊天 學妹常常會跟我說 她學伴想約她吃消夜 我說 那你就去吃阿 學妹說 她才不要 她只想和我吃消夜 我那時電子學念到煩了 不知哪跟經不對 我居然跟學妹說 我不想跟你吃消夜 我只想幹妳 沒想到學妹居然答應 說 我願意被學長幹 就這樣 我約了學妹到了我的小套房 不調情 就直接幹 因為我只想發洩而已 學妹也默默接受 被我幹的哀哀叫 就這樣幹完之後 我就直接打開電子學課本用功 不再理學妹 學妹只好默默的呆在旁邊 還幫我買消夜 這樣幾次之後 學妹有點受不了 跟我說 學長妳可以對我好一點嗎 我真的很喜歡你 希望學長可以多疼我 我很無情的說 抱歉學妹 我心理只有電子學 幹妳只是想發洩 我對妳沒感情 學妹哭了 流著淚回家 但過了幾天 我又想發洩 還是厚著臉皮約了學妹 學妹居然還是乖乖來被我幹 其實學妹條件真的不錯 感覺有蠻多人追的 但為什麼學妹甘心這樣被我玩弄? 我有點想不通 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.105.39.154

sosevil:BJ4 06/28 22:45

steven23021:有事嗎 06/28 22:45

BigCat:為什麼你甘心被廢文玩弄?我想道理一樣 06/28 22:45

bestrick:你這ID也養了兩年~ 就算被21也不用崩潰成這樣阿 06/28 22:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    googlead4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()