close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[求助] 該怎麼選擇...
Aug 26th 2013, 21:48, by BoyGirl1

作者BoyGirl1 (男女板專用帳號1)

看板Boy-Girl

標題[求助] 該怎麼選擇...

時間Mon Aug 26 21:48:04 2013

真的很煩惱... 和在一起將近四年的前男友分手了.. 他人真的很好 也非常的愛我 什麼要求他幾乎都會聽 但是相處起來比較老夫老妻一點 時間久了 不知道是不是膩了 剛好前前男友 (其實都是同學所以滿常接觸的 以前會分手是因為我被拋棄了 和我比較有話聊 可能是因為他是我以前的男友 所以有很多興趣當時都是和他一起培養的 (相較之下和前任就比較少相同興趣 我就放棄了將近四年的前男友和前前男友重新在一起了... 我這樣選擇對嗎... 我是不是只是因為膩了而想換對象而已 我真的很猶豫 -- 我是貼心的匿名帳號Boygirl1,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.192.34.213

aramaram:都分手了 還想什麼對錯 08/26 21:50

melomelomelo:等她再被拋棄一次 再來發文看看 08/26 21:50

melomelomelo: 妳 08/26 21:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    googlead4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()